Skip to main content

cold heart;

relationship is a bonding with two heart, right?
so, they should always share or maybe do activities/passion together.
but, sometimes, always doesn't mean everyday,
depends on the situation that both of partner do.

but when someone try so hard to understand he/she other half,
does it count as love relationship?

duh.
i hate this kind of writing. it makes me look so desperate.

Comments

Popular posts from this blog

SEGMEN | Lulu Caldina Ajak Blogwalking

another segmen untuk di follow ;)

Bersangka Baik;

Allah tidak makbulkan doa kita, kerana itulah yang terbaik buat kita. Bersangka baik pada Allah. Allah tahu apa yang terbaik, untuk hidup kita kini, masa depan, dan selamanya

2010 blog stats;

okay, tadi aku pergi check stats blog aku. so here it is; paling ramai dari Malaysia juga lah yang jumpa blog aku well, sudah tentu, sebab bahasa melayu kan dipakai tapi bagi negara lain, aku pun tidak tahu napa boleh terjumpa blog aku. but for the first time hello world! kik! mcm taik. hahahahahaha mcm bnyk follower ku ;p popular 2010 post. 1st) blog girlfriend penjaga gol malaysia muahahaha aku baru buat beberapa hari lalu entry ni tapi boleh beratus orang datang. kalau aku buat tajuk entri NUR IZZATIE NADIA YANG CANTIK DAN SWEET 1 orang pun tak akan datang =_= my top refferer. ngam ka itu ejaan based on url's lah and si wantanho mendahului carta. sila klik ini untuk jenguk blog wantanho then ada blog ebak, and so on most search keyword durian gastrik????????? kwang kwang kwang apa maksudnya durian gastrik? durian yang gastrik, or gastrik tu durian. okay, aku tidak faham +_+ apa apa pun, terima kasih follower ku dan pengunjung blog sekalian, and ini semua sebab GENG WASABER'...