Skip to main content

10 sebab kenapa aku penat;

Phewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww (okay, mengeluh panjang!)

today, boleh aku cakap a very hectic day dan sangat memenatkan sampai sakit badan-badan aku. terkehel sana, terkehel sini, aishh ketara ba kan badan aku ni bukan badan-badan orang yang rajin bersenam =_=' dan maka dengan itu, tidak hairanlah kalau aku tergolong dalam orang yang mempunyai badan yang comel. ahaks!

1) bangun pagi, terus pergi hantar bilik Seri untuk convert video yang aku buat pergi format AVI. hukhuk video apa? unit integriri dengan kerjasama PISMP PS Jan 10, ada buat pertandingan video klip yang bertemakan guru berintegriti, so aku pun tak tahu apakah jadahnya classmate aku mahu ikut, padahal before this banyak lagi aktiviti yang wajib, mana kami ikut pun ;p depends juga lah aktiviti macamana, kalau boleh ikut dan ada bakat kunun, join lah kami tu. ambil video guna DSLR aku. sumpah, masih amatur. apa-apa pun tunggu lah keputusan esok, dapat pergi top 5 ka tidak tu video.

2) sepanjang dalam kelas, aku asyik mengantuk saja =_=

3) kertas kerja pembubaran JPP is on the go untuk disahkan. yehaaaaaaaa. sedih ada, gembira pun ada. mixed feeling sikit kalau pasal ni

4) jam 12, kami semua ada tutorial besar-besaran (gabung semua kelas dalam dewan) dan jawab inventori pasal GAYA BERCINTA. haha aku memang ketawa gila-gila bila baca. erk? sejak bila isu bercinta terbuka di kampus aku ni? tapi aku jawab ja la. and the result is: CINTA LOGIKAL. bilang madam, kalau itu, macam orang gila harta. hahaha kalau dari sudut pandangan aku lah, dari result yang diberikan, it's not type orang gila harta. macam most of the student punya result pun cinta logikal juga. siapa tidak mahu hidup senang? pilih teman hidup haruslah sesuai takut menyesal pula.bukan sebab ada kereta mercedes or ferrari baru jatuh cinta, kalau stabil ekonomi tu kira okaylah. zaman sekarang, tiada orang kenyang dengan makan cinta saja!

5) lepas tu ada latihan nyanyian dan tarian kejap di blok akademik. dalam sejam gitu. 

6) jam 3 terus pula ke padang untuk AMALI OLAHRAGA. arghhh jangan tanya macamana performance aku. hampeh semua. kalau dapat anugerah guru pelatih banyak batal, aku rasa aku boleh dapat sudah title tu. sudah lah batal sana sini, markah for sure rendah, sakit lagi badan. ayoyoooooooooo =(

7) lepas tu balik bilik, urus diri, mandi dan makan megi for dinner. pastu tidur kejap.

8) jam 8 malam bergegas pula ke blok akademik untuk raptai. we had so much fun tonight! =) hopefully besok dapat buat yang terbaik dan yang paling penting sentiasa enjoy antara satu sama lain

9) right now, depan laptop, update blog dan kejap lagi mahu tidur.

10) babaiiiiiiiiiiiii penat kamu membaca, penat lagi aku lalui harini ;p

Comments

Popular posts from this blog

SEGMEN | Lulu Caldina Ajak Blogwalking

another segmen untuk di follow ;)

Bersangka Baik;

Allah tidak makbulkan doa kita, kerana itulah yang terbaik buat kita. Bersangka baik pada Allah. Allah tahu apa yang terbaik, untuk hidup kita kini, masa depan, dan selamanya

2010 blog stats;

okay, tadi aku pergi check stats blog aku. so here it is; paling ramai dari Malaysia juga lah yang jumpa blog aku well, sudah tentu, sebab bahasa melayu kan dipakai tapi bagi negara lain, aku pun tidak tahu napa boleh terjumpa blog aku. but for the first time hello world! kik! mcm taik. hahahahahaha mcm bnyk follower ku ;p popular 2010 post. 1st) blog girlfriend penjaga gol malaysia muahahaha aku baru buat beberapa hari lalu entry ni tapi boleh beratus orang datang. kalau aku buat tajuk entri NUR IZZATIE NADIA YANG CANTIK DAN SWEET 1 orang pun tak akan datang =_= my top refferer. ngam ka itu ejaan based on url's lah and si wantanho mendahului carta. sila klik ini untuk jenguk blog wantanho then ada blog ebak, and so on most search keyword durian gastrik????????? kwang kwang kwang apa maksudnya durian gastrik? durian yang gastrik, or gastrik tu durian. okay, aku tidak faham +_+ apa apa pun, terima kasih follower ku dan pengunjung blog sekalian, and ini semua sebab GENG WASABER'...