Skip to main content

just a random stories and pictures;



Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. jam 1.25 pagi, masih belum tidur walaupun sangat penat. baru habis dinner UB tadi. we had so much fun. wehoooo woot woot. gambar dan cerita pasal dinner tu akan diceritakan kemudian d entri seterusnya (tunggu ada masa) kali ni cuma upload dua gambar yang aku snap snap tadi time dinner tu. ini ja aku sempat edit. 

and mahu share kegenbiraan sikit, video yang kelas kami buat, yang aku edit semua tu telah berjaya ke peringkat final. happy siot! haha tunggu lah apa keputusan. kalau menang rm200 tu, boleh terus keluar makan sama classmate di KFC ;)

Comments

Ce'gu JAERA said…
wah wah... gambar yang penuh dengan 1001 pengertian..

Popular posts from this blog

SEGMEN | Lulu Caldina Ajak Blogwalking

another segmen untuk di follow ;)

Bersangka Baik;

Allah tidak makbulkan doa kita, kerana itulah yang terbaik buat kita. Bersangka baik pada Allah. Allah tahu apa yang terbaik, untuk hidup kita kini, masa depan, dan selamanya

2010 blog stats;

okay, tadi aku pergi check stats blog aku. so here it is; paling ramai dari Malaysia juga lah yang jumpa blog aku well, sudah tentu, sebab bahasa melayu kan dipakai tapi bagi negara lain, aku pun tidak tahu napa boleh terjumpa blog aku. but for the first time hello world! kik! mcm taik. hahahahahaha mcm bnyk follower ku ;p popular 2010 post. 1st) blog girlfriend penjaga gol malaysia muahahaha aku baru buat beberapa hari lalu entry ni tapi boleh beratus orang datang. kalau aku buat tajuk entri NUR IZZATIE NADIA YANG CANTIK DAN SWEET 1 orang pun tak akan datang =_= my top refferer. ngam ka itu ejaan based on url's lah and si wantanho mendahului carta. sila klik ini untuk jenguk blog wantanho then ada blog ebak, and so on most search keyword durian gastrik????????? kwang kwang kwang apa maksudnya durian gastrik? durian yang gastrik, or gastrik tu durian. okay, aku tidak faham +_+ apa apa pun, terima kasih follower ku dan pengunjung blog sekalian, and ini semua sebab GENG WASABER'...