Skip to main content

study study study;

I'm so tired today. don't know why. wake up late in the morning but I managed to go to breakfast early as usual. then, our campus was blackout, and tell you, it was so hot, until my body sweat like hell. after two and a hour, our campus in turn back to normal. so, most of our classmate went to the library.

it's hard to study for me because I don't have any book to use as a reference. lucky me, the wi-fi is so sporting, and I can search for the information easily. and most of the notes can be found there. still a lot of things to study and to refresh, I just hope I can through this weeks before the exam start next week.

Comments

Popular posts from this blog

SEGMEN | Lulu Caldina Ajak Blogwalking

another segmen untuk di follow ;)

Bersangka Baik;

Allah tidak makbulkan doa kita, kerana itulah yang terbaik buat kita. Bersangka baik pada Allah. Allah tahu apa yang terbaik, untuk hidup kita kini, masa depan, dan selamanya

2010 blog stats;

okay, tadi aku pergi check stats blog aku. so here it is; paling ramai dari Malaysia juga lah yang jumpa blog aku well, sudah tentu, sebab bahasa melayu kan dipakai tapi bagi negara lain, aku pun tidak tahu napa boleh terjumpa blog aku. but for the first time hello world! kik! mcm taik. hahahahahaha mcm bnyk follower ku ;p popular 2010 post. 1st) blog girlfriend penjaga gol malaysia muahahaha aku baru buat beberapa hari lalu entry ni tapi boleh beratus orang datang. kalau aku buat tajuk entri NUR IZZATIE NADIA YANG CANTIK DAN SWEET 1 orang pun tak akan datang =_= my top refferer. ngam ka itu ejaan based on url's lah and si wantanho mendahului carta. sila klik ini untuk jenguk blog wantanho then ada blog ebak, and so on most search keyword durian gastrik????????? kwang kwang kwang apa maksudnya durian gastrik? durian yang gastrik, or gastrik tu durian. okay, aku tidak faham +_+ apa apa pun, terima kasih follower ku dan pengunjung blog sekalian, and ini semua sebab GENG WASABER'...