Skip to main content

Little Syazana Birthday;

last night, me and my family (except Afiq, since he is in KL right now) going out for a dinner. actually dinner tu adalah untuk surprise bday our little sister, Zana. since Labuan susah betul cari tempat makan yang sesuai untuk birthday celebration so kami decided untuk makan di Fratini's Restaurant.

walaupun kira sudah lama ada di Labuan tempat makan ni, tapi kami memang tak pernah pergi. ya la ba, if makan suka suka berfikir sejuta kali juga sebab price dia standard tu Secret Recipe, Starbucks and so on. memandangkan Zana mmg suka makan pizza, so ngam juga pemilihan tempat ni.

let's see the food;

Chicken Chips.
Pizza (Tuna and Onion)
Mom and Abah Coffee
the food was awesome and memang sesuai dengan harga. selama ni makan di Pizza Hut, memang rasa pizza ala malaysia sikit. tapi di sini dapat rasa the real pizza. dengan pastry yang nipis, sos tomato yang sedap, and much much more. aku order Strawberry Milkshake, and yes, that is the best milkshake ever! next time if dapat datang sini, akan order lasagna. wanna taste that.

garlic bread pun best. and apa yang paling best antara semua ialah decoration dan tempat makan nya. even tempat ni kecil, tapi rasa sangat best, sangat sesuai untuk family event and dating-dating kunun. suka lighting tempat ni, kerusi dan meja, semua best la. hahahaha *puji lebih-lebih macam lah dapat pizza free =p* waiter dia pun friendly, memang tak buat gap antara waiter and customer. senang "in" la kiranya.

there's another picture;
Abah and the games haha
Zana Cake. ish jeles jeles =="
tiup lilin
harus ada menyibuk bergambar sama kek. sbb ni kek  Hello Kitty okeh
Mama, Zana and Babah
Me and Syazana =)
we really had fun last night. but still rasa ada kosong, sebab our brother tak dapat join sama. he is in Kuala Lumpur. belum ada cuti lagi. hohoho maybe kita boleh buat birthday celebration lagi dalam bulan ogos ;p my birthday. hahahahaha!

lastly,

HAPPY BIRTHDAY NUR SYAZANA =)
kakak will always love you.

be a good girl.
makes us proud.

Comments

Gee said…
hello kitty's cake! So your sis is a die hard fan of hello kitty too? hehe

p.s: Happy birthday Syazana! :)
hehe ya. both of us plg suka hello kitty ;D

Popular posts from this blog

aku demam, batuk, dan gatal2 satu badan;

hellooooooww meellooowww mashimellow watermelonlow,and bla bla bla..entah apa punya introduction. sangat tidak menarik. sampai aku rasa aku nak hentak kepala manja2 kat dinding. hari ni aku perlu aktifkan mood sakit aku. cian aku, entah berjangkit dari siapa la ni, sampai aku punya flu dan batuk2 timbul. semalam, ya ampun, punya susah mahu tidur. aku bersin non stop. bayangkan la aa..sampai aku rasa mahu cabut hidung aku malam tu juga, dan tidur dengan lena. dek kerana bersin yang x henti, sampai menganggu diriku untuk bermimpi yang indah2 bersama tersayang,aku bangun pagi tadi, macam mahu pengsan. semua berpusing2, sampai aku menangis sorang2 dalam bilik. Tsk..tsk.. T___T dah lah sekarang tidur sorang, memang sadis lah. seri ketuk pintu tadi pagi, dia dah siap p kuliah. aku pun buka pintu, dengan rambut menggerbang semacam, sumpah, kalau aku jalan2 jam 2 atau 3 pagi, orang sangka aku hantu. kwang3x.. aku gtaw aku tak p kuliah, dan sms si bebeh. minta simpati kunun. supaya ada kekuatan

Martabak Jawa Tawau;

tajuk entri macam resipi saja kan. walhal cerita dibawah ini tiada kaitan sama resipi samaada resipi hidup ataupun resipi yang mati. LOL. kurang dari lima minggu lagi aku akan bertapak di bumi Tawau. pejam celik, makan tidur, ketawa menangis, akhirnya 5 tahun lebih sudah di lalui. Alhamdullilah, aku masih bernafas lagi. banyak hal yang berubah dalam diri tapi yang terlalu obvious ialah berat badan. ya, semakin hari semakin gumuk! yes! pencapaian yang paling hebat sepanjang hidup. ayat aku macam bangga jak kan berat badan naik, tapi dalam hati siapa tahu. i sedih tau. dalam hati i meronta2 nak kuyuskan badan, tapi tiap kali i nampak makanan, i terus gembira. i lupa yang i bersedih sebab gemuk. menci tau makanan banyak sedap sedap, especially kat Tawau ni. boleh lah aku bagi gelaran tempat ni syurga makanan. dari nasi goreng lalap, ke es teller, ke bontot ayam (aii tiba tiba masuk list, huahuahua) dan yang paling penting, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa MARTABAK JAWA. ngeh ngeh ngeh Mar

SBE 4; SK Sri Gaya #1

Ini adalah Pengalaman Berasaskan Sekolah saya yang terakhir. dan kami memilih untuk pergi ke SK Sri Gaya. sepanjang empat kali SBE ini, mesti saya buat dengan roomate saya sendiri. alasan utama kami pergi sekolah ni adalah sekolah ni dekat dengan ofis bapa dia and mahu rasa pengalaman yang terbaru di sekolah kluster. so, ini dia cerita hari pertama di SK Sri Gaya; bangun sahur tadi jam 3.30 pagi. after that, sambung tidur. haha and kami lambat bangun lepas tu. terjaga dalam jam 6 pagi. okay, sangat kelam kabut. borang kami langsung belum isi. sampai saja sekolah, nasib baik belum mula perhimpunan lagi. cari mana Bilik Guru Besar dan sekali tengok di dalam, ada sudah beberapa guru pelatih lain yang buat SBE sana. dari IPG Keningau dan Kent. so, tidaklah kami berduaan ja di sekolah sepanjang minggu ni. GB buat temu bual dengan kami. dan dia tanya2 the previous school kami pergi.SK Sg Bedaun di Labuan, SK Weston di Beaufort, SK Likas di KK.then suddenly GB tu tanya. GB: Aik? kenapa boleh