Skip to main content

80 soalan;

1. What Color Is Your Toothbrush
- pink and white

2. Name One Person That Made You Smile Today
- him.

3, What were you doing at 8 AM?
- kelas en santhiran

4. What were you doing 45 minutes ago?
- facebook-ing. hehe

5. What is your favorite candy?
- strawberry~

7. What's the last thing you said out loud?
- hahahah apa ah? cant recall

8. What is the best ice cream flavor?
- strawberry

9. What was the last thing you had to drink?
- skyjuice

10. What is the longest you have gone without sleeping?
- sehari lebih. hohohoho gila betul time tu

11. Have you ever made a promise you'd die to keep?
- ada..

13. The last sporting event you watched?
- apa aa?? hmmm WC kali. itupun skali imbas

14. What is your favorite flavor of popcorn?
- caramel..manis2 lagi..

15. Who is the last person you sent a message to on Facebook?
- my mom.

16. Ever go camping?
- yeapp...then this semester ada dua kali lagi. hoho

17. Do you take vitamins daily?
- nope.stop sda


18. Do you go to church every Sunday?
- saya islam.

21. Do you drink your soda with a straw?
- of course lah. kalau maw jadi rock2 sikit, nda la saya pakai straw

22. What did your last text message say?
- from him; "nite2 ................."

24. Where is your dad?
- di rumah. sedang tidur rasanya

25. Look to your left, what do you see?
- my hellokitty

26. What color is your watch?
- pink

27. I think this one is empty...
- perut. hahaha laparnyaaaaaaaa

28. What did you do yesterday?
- going out to watch twilight :)

29. Do you go in at a fast food place or just hit the drive thru?
- slalu p fast food place seja

30. What is your favorite number?
- one

31. Who's the last person you talked to on the phone?
- my mom. hehehe

32. Any plans today?
- tidur pagi, bangun tengahari. hahahaha kasi siap asaimen psv, meeting jpp

34. Biggest annoyance in your life right now?
- ELAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNN

35. Last song listened to?
- band aid-pixie lott

36. Can you say the alphabet backwards?
- try me!

38. Favorite pair of shoes you wear all the time?
- my pink nike shoes.

39. Are you jealous of anyone?
- nope..


40. Is anyone jealous of you?
- kalau ada kasitaw, saya kasi jeles ko lagi!

41. Do you love anyone?
- ya.

43. What do you usually do during the day?
- classes, sms-ing, and so on

44. Do you hate anyone that you know right now?
- hate semakin kurang.tp masih ada sakit hati lagi la

45. Do you use the word 'hello' daily?
- yeashhhh

46. Meaning of life?
- sometimes up, sometimes down. no matter what, its still beautiful

47. Do you like cats?
- suka.. tapi nda berani pegang

48. Have you ever been to Six Flags?
- nope

49. How did you get your worst scar?
- terkena besi tilam. sampai skrang masih ada tu scar di kaki. nasib bukan di muka

50. Last big talk?
- with wanti. pasal dinner konvokesyen next week

51. Last CD played?
- teda sudah play CD ni, guna mp3 seja

52. Last bubble bath?
- ahahahahahah :D tiada

54. Last meal?
- nasi, ikan, sayur labu


55. Have you ever dated someone twice?
- more than twice. tp stop sda. no more the 4th times

56. Gone on a date?
- yesterday

57. Have you ever fallen in love?
- fall in and out of love

58. Have you ever lost someone?
- so many time.

59. Have you ever slept until 1PM?
- ya...bangun jam 5 ptg pun pernah ni

60. Have you met a famous person?
- Siti Nurhaliza.

61. Do you have at least 2 people you can tell pretty much anything to?
- my roomate and my bestfriend, ika

62. List three favorite colors/shades:
- pink, berry,cream

63. Laughed until you cried?
- macam selalu pula begitu

64. Went behind your parents back?
- yeapsss

66. Opinion on gay marriage?
- apa juga ko dapat kawin sama2 jantina.

67. Lowering the drinking age?
- sot ni :P

69. Who are the best huggers that you know?
- my loves one :)

70. Do you believe in love at first sight?
- yeapssss...

71. Is there something you want to tell someone?
- nothing.

73. Would you kiss any of your facebook friends?
- aahahahahahha :DD untk apa juga

74. How Many Kids Do You Want To Have?
- depends la bah

75. Do you want to change your name?
- I love my name

76. Last time you saw your father?
- last holiday. i miss him so much =_='

77's not here?
- hurmmm..someone

78. How old are you?
- next month, 21 :)

79. What were you doing at midnight last night?
- sms-ing, watching movie

80. What is your favorite thing in your room?
- my tilam yang empuk

Comments

Popular posts from this blog

aku demam, batuk, dan gatal2 satu badan;

hellooooooww meellooowww mashimellow watermelonlow,and bla bla bla..entah apa punya introduction. sangat tidak menarik. sampai aku rasa aku nak hentak kepala manja2 kat dinding. hari ni aku perlu aktifkan mood sakit aku. cian aku, entah berjangkit dari siapa la ni, sampai aku punya flu dan batuk2 timbul. semalam, ya ampun, punya susah mahu tidur. aku bersin non stop. bayangkan la aa..sampai aku rasa mahu cabut hidung aku malam tu juga, dan tidur dengan lena. dek kerana bersin yang x henti, sampai menganggu diriku untuk bermimpi yang indah2 bersama tersayang,aku bangun pagi tadi, macam mahu pengsan. semua berpusing2, sampai aku menangis sorang2 dalam bilik. Tsk..tsk.. T___T dah lah sekarang tidur sorang, memang sadis lah. seri ketuk pintu tadi pagi, dia dah siap p kuliah. aku pun buka pintu, dengan rambut menggerbang semacam, sumpah, kalau aku jalan2 jam 2 atau 3 pagi, orang sangka aku hantu. kwang3x.. aku gtaw aku tak p kuliah, dan sms si bebeh. minta simpati kunun. supaya ada kekuatan

SBE 4; SK Sri Gaya #1

Ini adalah Pengalaman Berasaskan Sekolah saya yang terakhir. dan kami memilih untuk pergi ke SK Sri Gaya. sepanjang empat kali SBE ini, mesti saya buat dengan roomate saya sendiri. alasan utama kami pergi sekolah ni adalah sekolah ni dekat dengan ofis bapa dia and mahu rasa pengalaman yang terbaru di sekolah kluster. so, ini dia cerita hari pertama di SK Sri Gaya; bangun sahur tadi jam 3.30 pagi. after that, sambung tidur. haha and kami lambat bangun lepas tu. terjaga dalam jam 6 pagi. okay, sangat kelam kabut. borang kami langsung belum isi. sampai saja sekolah, nasib baik belum mula perhimpunan lagi. cari mana Bilik Guru Besar dan sekali tengok di dalam, ada sudah beberapa guru pelatih lain yang buat SBE sana. dari IPG Keningau dan Kent. so, tidaklah kami berduaan ja di sekolah sepanjang minggu ni. GB buat temu bual dengan kami. dan dia tanya2 the previous school kami pergi.SK Sg Bedaun di Labuan, SK Weston di Beaufort, SK Likas di KK.then suddenly GB tu tanya. GB: Aik? kenapa boleh

Martabak Jawa Tawau;

tajuk entri macam resipi saja kan. walhal cerita dibawah ini tiada kaitan sama resipi samaada resipi hidup ataupun resipi yang mati. LOL. kurang dari lima minggu lagi aku akan bertapak di bumi Tawau. pejam celik, makan tidur, ketawa menangis, akhirnya 5 tahun lebih sudah di lalui. Alhamdullilah, aku masih bernafas lagi. banyak hal yang berubah dalam diri tapi yang terlalu obvious ialah berat badan. ya, semakin hari semakin gumuk! yes! pencapaian yang paling hebat sepanjang hidup. ayat aku macam bangga jak kan berat badan naik, tapi dalam hati siapa tahu. i sedih tau. dalam hati i meronta2 nak kuyuskan badan, tapi tiap kali i nampak makanan, i terus gembira. i lupa yang i bersedih sebab gemuk. menci tau makanan banyak sedap sedap, especially kat Tawau ni. boleh lah aku bagi gelaran tempat ni syurga makanan. dari nasi goreng lalap, ke es teller, ke bontot ayam (aii tiba tiba masuk list, huahuahua) dan yang paling penting, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa MARTABAK JAWA. ngeh ngeh ngeh Mar